خبرگزاری کار ایران

شهردار رباط سنگ به ایلنا خبر داد:

ضدعفونی معابر و تاسیسات شهری رباط سنگ برای پیشگیری از کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۸۷۲

شهردار رباط سنگ گفت: تاکنون با بیش ‌از ۳۰۰۰۰ لیتر محلول آماده‌هیپوکلریت‌سدیم و با غلظت استاندارد، معابر پر تردد و هسته مرکزی ، محوطه ادارات، جایگاه های سوخت ، پارک‌ها و مخازن زباله توسط شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی شده است.

علی یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه گفت: پس از اعلام شیوع ویروس کرونا، ستاد پیشگیری و کنترل این ویروس در شهرداری تشکیل شد و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حدود ۷۰۰ عدد ماسک و دست‌کش بین پاکبانان خدمات شهری و پرسنل جایگاه cng توزیع شده است.

شهردار رباط سنگ اظهار داشت : حفظ سلامت شهری یک اولویت و وظیفه همگانی است که باید شهروندان در این زمینه تلاش کنند. 

وی از مشارکت بسیار خوب شورای اسلامی شهر، بسیج مردمی ، نیروهای بسیجی پایگاه بسیج قدس رباط سنگ و کمک های مردمی که  تلاش و همکاری بسیار زیادی  در این ارتباط نمودند تقدیر کرد و بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اهالی تاکید نمود .

وی افزود : تا کنون ۱۰۰۰ پک بهداشتی توسط شهرداری رباط سنگ خریداری که ۵۰ درصد آن طی یک مرحله بین اهالی شهر بصورت رایگان  توزیع و مرحله دوم  نیز بزودی توزیع خواهد گردید. 

یاری از دیگر اقدامات شهرداری رباط سنگ به جهت پیشگیری ویروس کرونا را نصب بنرهای آموزشی و هشدار دهنده ؛ شیفت بندی اصناف و ممنوعیت های ترافیکی ذکر کرد و خاطر نشان شد: در روزهای آینده نیز اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی و توزیع بسته های بهداشتی و کنترل رفت آمد مردم انجام خواهد گرفت و این فعالیت تا ریشه کنی کروناویروس ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز