خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری خوزستان خبرداد:

مکاتبه با رئیس سازمان محیط زیست برای توقف مالچ پاشی در خوزستان/ درخواست اعزام هیات کارشناسی به منطقه

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۳۰

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد استان (سمن‌ها) درخصوص توقف عملیات مالچ پاشی در شن زار‌های استان، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی حسین حسین زاده در این باره گفت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد استان (سمن‌ها) در خصوص توقف عملیات مالچ پاشی در شن زار‌های استان، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

حسین زاده افزود: در این نامه از رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست درخواست شده است یک هیات کارشناسی از تهران برای بررسی طرح مالچ پاشی نفتی در خوزستان تعیین و اعزام شود.

وی ادامه داد: باید به اعضای سمن‌ها و فعالان محیط زیست به عنوان شهروندان مسئول و دلسوز در مقابل محیط زیست احترام گذاشته و مطالبه آنها نباید بدون پاسخ بماند.

گفتنی است؛ خبرگزاری ایلنا روز 13 فروردین در گفت‌وگویی با سیدمحسن موسوی زاده نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها تحت عنوان " مالچ پاشی غیرکارشناسانه 800 هکتار از دشت‌های زرخیز خوزستان/ نابودی محیط زیست به بهانه مهار ریزگردها" به طرح مشکل اهالی و نابودی محیط زیست منطقه پرداخته بود که واکنش‌هایی را به همراه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز