خبرگزاری کار ایران

آتش نشانی رشت هر شب ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده استفاده می کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۶۲۰

با وجود انجام‌ ماموریت های روزانه و روتین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، این سازمان در روزهای شیوع ویروس کرونا همکاری موثر و گسترده ای در زمینه ضدعفونی شهر انجام می دهد.

به گزارش ایلنا از رشت،با توجه به شیوع ویروس کرونا در رشت آتش نشانان شهر باران و تیمهای امداد و نجات ۱۴ ایستگاه آتش نشانی همه روزه با به کارگیری تمامی ظرفیت های موجود نسبت به عملیات پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی معابر و کوچه های شهر رشت می پردازند.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این باره توضیح داد: تمام تلاشها مبنی بر تهیه افزون بر ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در هر شبانه روز برای اجرای عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر است.

وی افزود: ضمن به کارگیری از هشت دستگاه خودروی سنگین عملیاتی، چهار دستگاه خودروی سبک عملیاتی، یک دستگاه خودروی نیمه سنگین عملیاتی، یک دستگاه پیکاب و ۱۴ دستگاه سم پاش دستی و AFT همه روزه نسبت به شارژ مواد ضد عفونی دیگر خودرو هایی که از طریق برخی نهادها و سازمانها برای گندزدایی استفاده می شوند، نیز اقدام می گردد.

مومنی در ادامه با بیان اینکه مثلاً ظرف ۷۲ ساعت گذشته علاوه بر شرکت آتش نشانان در ۲۶ عملیات آتش سوزی، نجات و خدمات ایمنی آنها در عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر شرکت و حضور فعال داشته اند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز