خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپلذهاب خبرداد:

اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری کانکسهای مجردی و کارگری در محلات شهرستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۲۲

معاون سیاسی ،امنیتی فرمانداری شهرستان از اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری کانکسهای مجردی و کارگری و معتادین غیربومی در خیابانها و محلات شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،پیرکرمی معاون سیاسی ،امنیتی فرمانداری شهرستان  گفت : در راستای احترام به حقوق شهروندی وبه جهت پیشگیری از ویروس کرونا کانکس های کارگری ،مجردی و اسکان معتادین سطح شهر جمع آوری می شود.

وی افزود:برای انجام این طرح کارگروهی باحضور نیروی انتظامی، بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و دیگر نهادهای مسئول تشکیل و ظرفیت های خاصی به منظور جمع آوری معتادان به وسیله پلیس مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته شد که با هدف و برنامه خاصی انجام می گیرد.

معاون سیاسی ،امنیتی فرمانداری شهرستان تصریح کرد: اولویت اول ما دراین برهه زمانی جمع آوری معتادان و مبارزه با افراد خلاف کار و ایجاد امنیت بر پایه درخواست های مردمی است.

پیرکرمی درادامه بااشاره به نقش رسانه ها در آگاهسازی مردم گفت : رسانه ها می توانند با ساخت و پخش کلیپ های آموزشی و پیشگیرانه، تهیه گزارش و یادداشت های آموزنده فرهنگ سازی نموده تا مردم نسبت به بسیاری از  انواع جرم و جنایت و مواد مخدر آگاه شوند چرا که بسیاری از خانواده ها در جامعه آشنایی چندانی با مواد مخدر صنعتی و جدید نداشته و فرزندان آنهادرمعرض چنین آسیب هایی قرارمی گیرند.

ایشان در پایان ضمن تقدیر از همراهی مردم در اجرای این طرح افزود : مردم باکارگروه امنیت اجتماعی شهرستان همکاری نموده تا امنیت و آرامش روانی برای جامعه ایجادشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز