خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر یزد خبرداد:

دورکاری پرسنل شهرداری در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۲۶

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: دورکاری ۳۰ درصد از کارمندان شهرداری برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کمک به کاهش شیوع ویروس کرونا اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حمیدرضا قمی با اشاره به موافقت شورای شهر با دورکاری پرسنل شهرداری یزد اظهار داشت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله راهکارهایی است که در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش موثری دارد لذا شهرداری به عنوان یکی از نهادهای خدمت رسان، برای کاهش ابتلای کارمندان، گام به گام و بر اساس نیاز و ضرورت فرایند این بیماری، تدابیری را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه تداوم ارائه خدمات عمومی در عین کاهش تردد و تجمع از جمله اقدامات شهرداری است ادامه داد: در این راستا تمام سیستم هایی که بر روی شهرداری نصب می باشد مثل طرح جامع تفصیلی، سیستم های ارزیابی(مثل ارزیابی نقشه ها) و کارهای تخصصی فنی و... قابلیت انجام کار به صورت اداری در منزل و هرجای دیگری را داراست و برخی از زیرساخت های آن نیز از قبل برنامه ریزی شده بود که با داشتن اینترنت، هم مردم شریف و هم تمام پرسنل محترم درگیر با سیستم‌های فوق می‌توانند از خدمات آن به صورت غیرحضوری استفاده کنند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد با اشاره به تلاش بی وقفه شهرداری و شورای شهر یزد در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: سایر بخش های شهرداری نیز در حال برنامه ریزی برای اجرا شدن طرح دورکاری هستند تا ضمن پایداری ارائه خدمات شهرداری به مردم، در پیشگیری از شیوع این بیماری با فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی اقدام شایسته ای به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز