خبرگزاری کار ایران

ایلنا از اصفهان گزارش می‌دهد؛

روایت مجروح شدن اولین جهادگر سلامت/ حادثه‌ای که یک شهر را متاثر کرد/ پدر جهادگر: برای نجات جان مردم پا در این راه گذاشتم

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۰۷۶

در یکی از شب‌هایی که نیروهای مردمی و داوطلب اردستان در حال ضدعفونی شهر بودند برای یکی از نوجوانان این گروه حادثه ناگواری رخ داد که باعث قطع پای او شد. جراحتی که حالا او را به نخستین جهادگر سلامت در کنار دیگر مدافعان این عرصه تبدیل کرده است.

به گزارش ایلنا از اردستان، این نوجوان که به همراه پدر خود به‌ صورت داوطلبانه چندین شب در امر ضدعفونی معابر شرکت می‌کرد، به نوعی نامش به عنوان اولین مجروح و از جان گذشته در مسیر سلامت عمومی و مقابله با ویروس منحوس کرونا ثبت شده است. اتفاقی دردناکی که پدر و همه اهالی شهر زواره و حتی استان را متأثر کرد.

حسین عسکری پدر این نوجوان اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با این حادثه ، می گوید : از روزی که ویروس کرونا به ایران رسید با خودم گفتم چطور می‌توانم برای مقابله با این ویروس کمک کنم و جان مردم را نجات دهم.

وی افزود: بعد از شیوع این ویروس در کل کشور و شهر زواره، گروهی از جوانان جهادی تحت نظارت شبکه بهداشت اقدام به گندزدایی معابر کردند. بنده هم با تراکتور خودم به همراه فرزند نوجوانم پا در رکاب این گروه جهادی گذاشتیم تا شاید بتوانیم حتی جان یک نفر را نجات دهیم.

عسکری تاکید کرد: چندین شب پی در پی با فرزند خود اقدام به ضدعفونی می‌کردیم که در یکی از این شب‌ها ناگهان بر اثر سانحه‌ای دلخراش فرزند ۱۳ ساله خودم بر اثر برخورد با تراکتوری که در حال ضدعفونی کردن بودیم، پای چپ خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: برای نجات جان مردم پا در این راه گذاشتم و به خود می‌بالم. از اینکه توانسته‌ایم در این راه کار کنیم؛ از این حادثه متأثر هستم اما باز هم با وجود رخ دادن این حادثه آماده‌ام تا در اولین فرصت به گروه‌های جهادی بپیوندم و برای نجات جان مردم و شکست کرونا همکاری کنم.

این نیروی جهادگر مبارزه با کرونا در پایان هم از کلیه مردم خونگرم شهر زواره، مردم شهر رفسنجان، مسئولان استانی و شهرستانی که در این حادثه تلخ با این خانواده همراه بوده و با آنها همدردی و ابراز محبت داشتند، تشکر کرد.

خبرنگار: علیرضا صفاری فر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز