خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از بیمارستان مسیح دانشوری؛

از آرزوهای کادر درمان تا اشک‌های بیماران کرونایی+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۳۹

خبرنگار ایلنا به منظور بررسی وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران حاضر شد و پای صحبت ناجیان سلامت نشست تا خستگی روزهای درمان و آرزوهای پس از شکست کرونا را از زبان آنها بشنود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکنون که کشور در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس بی رحم کروناست، بهترین راه کمک و تقدیر از زحمات کادر درمان "ماندن در خانه و رعایت کامل نکات بهداشتی" از سوی مردم است تا تلاش شبانه روزی و شیفت‌های طولانی مدت این مدافعان سلامت هدر نرود؛ هر چند شاید طرح «ماندن در خانه» با دستور رئیس‌جمهور درباره آغاز فعالیت اداره‌ها از ۲۳ فروردین با دو سوم نیروها، دیگر به راحتی قابل اجرا نباشد.

از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا برخی از پرسنل کادر درمان بیمارستان‌ها حتی به منزل خود نرفته‌اند و روزهاست که خانواده و اطرافیان خود را ندیده‌اند. آنها مخلصانه و فداکارانه از مهم ترین دلبستگی‌های زندگی خود گذشتند تا زندگی دوباره به بیماران ببخشند.

بیماران مبتلا به کرونا هم از بستری طولانی مدت در بیمارستان آن هم بدون ملاقاتی اظهار خستگی و دلزدگی کرده و از دچار شدن به این ویروس بر اثر عدم رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های کادر درمان احساس ندامت دارند.

گزارشگر:  سید مصطفی جعفری

تصویربردار:  علیرضا نصری

تدوینگر:  امید احمدی

حجم ویدیو: ۱۱۴.۷۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۱:۳۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز