خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران از فردا در 5 استان کشور / امشب شمال تهران بارش خفیف خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۱۰۵

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی وضعیت جوی و آب و هوای کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، صادق ضیائیان گفت: امروز در نوار شمالی کشور، استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، قزوین، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش خواهیم داشت.

وی افزود: فردا عمدتا بارش‌ها در شمال شرق کشور در استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی و خراسان جنوبی، مازندران و گیلان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: انتظار داریم بارش‌ها در خراسان رضوی به خصوص نیمه شرقی این استان، شدید باشد؛ بنابراین برای جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: بارش‌ها به صورت باران خواهد بود، اما در ارتفاعات مناطق سردسیر ممکن است برف ببارد. همچنین این بارش‌ها رگباری هستند و احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: امشب بارش خفیف در شمال استان تهران خواهیم داشت.

وی افزود: دریای خزر امروز متلاطم خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: گرم‌ترین شهر کشور پارسیان در استان هرمزگان با ۳۶ درجه و فیروزکوه با دمای منفی یک درجه سردترین شهر کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز