خبرگزاری کار ایران

با همکاری مردم صورت گرفت؛

سیزده بدر متفاوت در دیار نصف جهان/ اصفهان بدون چراغ قرمز

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۷۰

مردم اصفهان با پیوستن به پویش در خانه می‌مانیم ، چهره ای متفاوت‌تر از همه سالهای قبل ، در 13 فروردین 99 به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، مردم اصفهان با پیوستن به پویش در خانه بمانیم به سیزده به در ، نَه‌ گفتند و به توصیه مسئولان ، امسال مردم ایام نوروز را متفاوت با سالهای گذشته سپری کردند .

مردم در روزهای 12 و 13 نوروز 99 و روز طبیعت، با عملی کردن شعار «در خانه بمانیم» همت خود را برای قطع زنجیره فراگیری این ویروس نشان دادند .

فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به استقرار ماموران انتظامی استان با همکاری بسیج و ارتش در بیش از 500 نقطه استان برای جلوگیری از ورود مسافران و خودروهای غیربومی به شهرهای استان افزود : خودروهای شخصی با پلاک غیربومی حق تردد به شهرهای استان را ندارند و تمام تفرجگاه‌ها و محل‌های گردشگری تعطیل شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی گفت : از دقایق اولیه صبح امروز چراغ های راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان به حالت چشمک زن درآمده و هیچکدام از چراغ‌ها سبز نیست .

وی از پلمب 670 مغازه که رعایت مقررات را نکرده‌اند هم خبر داد و افزود: واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری‌مردم را تامین می‌کنند مثل نانوایی‌ها و فروشگاه‌های موادغذایی فعال بوده و دیگر اصناف غیرضروری تعطیل خواهند بود .

فرمانده انتظامی استان افزود : طرح زوج و فرد تردد خودروها همچنان فردا از درب منازل اجرا خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز