خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان:

توقیف خودرو و جریمه 500 هزار تومانی در انتظار متخلفین/ در روز طبیعت مردم از منازل‌شان خارج نشوند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۴۵

فرمانده انتظامی استان با اشاره به محدودیت های پیش بینی شده برای روز طبیعت، از مردم خواست تا در این روز از منازل‌شان خارج نشده و به مصوبات ستاد ملی کرونا عمل کنند.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به محدودیت تردد خودرو در روز ۱۳ فروردین، گفت: پس از ابلاغ محدودیت‌های آمد و شد، توسط ستاد ملی کرونا با تلاش ماموران انتظامی و همکاری مردم استان البرز و استان‌های همجوار، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مهار بیماری کرونا با کمترین مشکل در استان البرز در حال اجرا است.

سردار محمدیان با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت و محدود شدن مکان‌های تجمع در این روز، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، 100 نقطه از استان که امکان حضور افراد در آن متصور بود شناسایی و محدود و همچنین مسیرهای منتهی به آن ها نیز با حضور ماموران پلیس مسدود شد.

وی تصریح کرد: تا این جای طرح شهروندان همکاری مطلوب و موثری با مسئولان امر داشته اند و انتظار داریم مردم فهیم استان البرز با ماندن در منازلشان در روز طبیعت، سلامتی خود و خانواده شان را با خطر روبرو نکنند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در اطراف همه بوستان ها و پارک ها ماموران پلیس مستقر هستند و با کسانی که به قوانین توجه نکنند برخورد خواهند کرد.

سردار محمدیان بیان کرد: افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته و به تفرجگاه ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان به مبلغ 500 هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به این که همه پارک های استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند خاطرنشان کرد: انشالله با همکاری مردم و تلاش مسئولان این بیماری را کنترل خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز