خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

کاهش 70 درصدی تردد در سطح جاده های استان یزد/ رصد محورهای مواصلاتی با گشت هوایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۴۴

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به طرح ها و اقدامات بازدارنده پلیس در سطح محورهای برون شهری گفت: تردد خودروها در سطح جاده های استان یزد 70 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در حاشیه اجرای طرح ضدعفونی معابر شهر یزد اظهار داشت: در راستای پشتیبانی همه جانبه از پیشگیری شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح جامعه، پلیس استان یزد با استفاده از تمامی ظرفیت ها اقداماتی را در این خصوص انجام داده است.

وی ضمن اشاره به همکاری یگان ویژه و معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان یزد در اجرای این طرح ها تصریح کرد: از ابتدای شیوع و گسترش این ویروس، تاکنون 15مرحله پاکسازی نقاط و معابر آلوده در سطح شهرستان های یزد، بافق، مهریز، اردکان و اشکذر انجام شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن اشاره به طرح ها و اقدامات بازدارنده پلیس در سطح محورهای برون شهری و کاهش 70 درصدی تردد در جاده های استان یزد خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که 10 درصد ترددها در این محورها، تردد غیرضروری است که گشت‌های پلیس رانندگان متخلف را اعمال قانون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان های استان یزد نیز ترددهای غیرضروری بسیار زیادی را شاهد هستیم، افزود: پلیس هم به صورت میدانی و هم با استفاده از ابزار هوشمندی که در اختیار دارد به رانندگان متخلف تذکر می دهد و آنها را اعمال قانون خواهند کرد.

جانشین انتظامی استان یزد همچنین از کنترل و رصد محورهای مواصلاتی یزد با استفاده از گشت هوایی خبر داد و افزود: هدف از انجام این اقدامات حفظ سلامتی شهروندان عزیز است و انتظار داریم مردم نیز در جهت ریشه کنی ویروس کرونا همکاری کامل را با یگان های امدادی و خدماتی مخصوصا پلیس داشته باشند.

وی ادامه داد: پلیس استان یزد از امروز با استفاده از گشت هوایی، تمامی محمورهای مواصلاتی استان و معابر شهری را کنترل و رصد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز