خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد؛

آغاز شدت بارش باران از امروز در 4 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۶۶

کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: امروز سه شنبه بارش باران در استان های آذربایجان غربی، غرب کردستان، آذربایجان شرقی و قزوین شدت پیدا خواهد کرد.

به گزرش ایلنا، کبری رفیعی درباره وضعیت جوی استان‌های کشور در روزهای آینده پرداخت و گفت: طی امروز فعالیت سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر محدود می‌شود.

رفیعی در ادامه بیان کرد: امروز همچنین در استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قم، سمنان، شمال اصفهان، شمال یزد و بخش‌هایی از خراسان رضوی، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از اوایل روز چهارشنبه این سامانه از کشور خارج و از بعد از ظهر این روز سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور وارد می‌شود و موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های واقع در این ناحیه، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی دریای خزر خواهد شد.

رفیعی در ادامه گفت: امروز سه شنبه بارش باران در استان های آذربایجان غربی، غرب کردستان، آذربایجان شرقی و شمال قزوین شدت پیدا خواهد کرد. همچنین در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. 

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پنج شنبه در نوار شمالی کشور و دامنه های زاگرس در جنوب غرب کشور و استان های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد و کرمان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. جمعه به همراه عبور متناوب امواج از نیمه شمالی کشور در شمال شرق، شرق و شمال غرب بارش باران گاهی رعد و برق و در دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود.

رفیعی گفت: شنبه گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده سواحل شمالی کشور را نیز فرا خواهد گرفت و یکشنبه بارش فقط در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در تهران امروز در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید انتظار می رود و از بعد از ظهر چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان تا جمعه در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و تند باد موقت پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز