خبرگزاری کار ایران

ورود به بوستان های روستایی و عرصه های جنگلی استان البرز ممنوع اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۵۴۱

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، گفت: در پی شیوع کرونا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده، مردم از خروج از منزل جداً خودداری نموده و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این ایام فقط در منازل خود بمانند.

به گزارش ایلنا، حامد فرضی با بیان اینکه بوستان ها و تفرجگاهها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل است، خاطر نشان کرد: این ممنوعیت بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع‌طبیعی در سراسر استان البرز در حال آماده باش هستند و یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا  از ورود افراد به همه پارک‌های جنگلی و بوستان های روستایی  جلوگیری بعمل خواهند آورد.

فرضی همچنین از عموم مردم  شریف البرز درخواست کرد: در پی شیوع کرونا و حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه تا عادی شدن شرایط از رفتن به عرصه های مذکور بخصوص در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده جداً خودداری نموده  و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا  در این ایام فقط در منازل خود بمانند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز  در انتها از کادر زحمتکش پزشکی، پرستاران و تمام عزیزانی که در صف اول مقابله با این ویروس منحوس هستند  تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز