خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مسیرهای تفرجگاهی استان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه، مسدود است/ لزوم ادامه همکاری مردم در پیشگیری شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۹۲

استاندار البرز گفت: به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از عوامل تشدید این بیماری خطرناک، تمامی پارک ها، مراکز تفریحی و تفرجگاهی و بوستان های البرز در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است.

به گزارش ایلنا، عززاله شهبازی در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و خروجی استان و جاده چالوس با اشاره به روز طبیعت و برگزاری آیین باستانی سیزده‌بدر اظهار کرد: از مردم فهیم البرز درخواست دارم که برای حفظ سلامتی خود و خانواده، در خانه بمانند و از تجمع در نقاط مختلف استان خودداری کنند.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از عوامل تشدید این بیماری خطرناک، تمامی پارک ها، مراکز تفریحی و تفرجگاهی و بوستان های البرز در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است.

شهبازی گفت: از مردم درخواست می‌کنیم همچنان که تاکنون همراهی داشته اند، در روز طبیعت نیز در خانه بمانند تا ناخواسته مسبب سرعت بخشی به شیوع بیماری کرونا نشوند.

وی افزود: از تمامی هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود که با عدم تردد در معابر عمومی و تفرجگاهی، خدمتگزاران خود را در راستای مقابله با کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز