خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد:

اعمال محدودیت های شدید در روز سیزده بدر در سطح شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۵۷

معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس از اعمال محدودیت‌های شدید در روز سیزده بدر در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید محمدرضا هاشمی در نشست هم اندیشی با شهردار منطقه ده مشهد، ضمن ابراز رضایتمندی از اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این منطقه، بر لزوم جلب مشارکت بیشتر شهروندان در این راستا تاکید ویژه ای کرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت ارگان های مختلف تاکنون بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار ماسک تهیه و توزیع شده است، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده ، باحضور گروهای جهادی و نیروهای ارتش، هلال احمر و بسیج در 102 نقطه شهرمشهد طرح تب سنجی و غربالگری در حال اجرا است.

فرماندار مشهد ادامه داد: خوشبختانه با رعایت اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی های لازم، ورود زائرین به شهرمشهد مقدس تا 90 درصد کاهش داشته است که این موضوع نشان دهنده همکاری قابل قبول مردم با دستگاه های اجرایی است.

هاشمی با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های شدید در روز 13فروردین، افزود: طبق مصوبه شورای تامین استان ،رفت وآمد شهروندان در این روز کنترل خواهد شد که این موضوع از طرق راه های ارتباطی مختلف به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد و قابل ذکراست با متخلفین نیز برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: حائز اهمیت است به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضای سبز که می‌تواند موجب شیوع موج جدیدی از بیماری شود، نیروهای مدیریت شهری از ساعت 6 صبح روز 13فروردین در بوستان ها حاضر شده و در طول روز از ورود شهروندان ممانعت به عمل آورند.

احمد حافظ شهردار منطقه 10 مشهد نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این منطقه در موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، بر ضرورت خدمت رسانی شایسته به شهروندان به ویژه در محدوده های کمتر برخوارد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیش 4 هزار بنر اطلاع رسانی و 6هزار  بروشور آموزشی و پیشگیرانه در راستای مقابله با ویوس کرونا در سطح منطقه نصب شده است، گفت: همچنین 110 بنر به منظور ممانعت از ورود شهروندان به بوستان های سطح منطقه نصب شده  و برخی از بوستان های بزرگ منطقه مانند نیلوفر آبی، شاهد و... نیز به وسیله نوارخطر محصور شده است.

شهردار منطقه 10 مشهد با بیان اینکه محدودیت های ویژه روز 13فروردین از طریق نصب بنر، ارسال پیامک، اطلاع رسانی در فضای مجازی و... به شهروندان منطقه اعلام می گردد، افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان ، قطعا از ورود به بوستان ها در روز طبیعت جلوگیری خواهد شد.

حافظ تاکید کرد: بهترین و مطمئن ترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است، به همین منظور از تمامی شهروندان در خواست میکنم تا با رعایت این موضوع به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز