خبرگزاری کار ایران

مدیرکل انتظامی استانداری به ایلنا خبر داد:

تعطیلی همه بوستان ها، روستاهای گردشگری و مناطق ییلاقی خراسان رضوی در ۱۳بدر

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۴۳

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: مسیر دسترسی به تمامی بوستان ها ، مناطق ییلاقی و روستاهای هدف گردشگری سطح استان در روز 13 فروردین ماه مسدود است.

حسین شرافتی راد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور از هشتم فروردین ماه در 132 نقطه استان اجرا شد و خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار موثری دراین رابطه انجام شده است.

وی از همکاری مردم شهرستان های استان در کاهش و قطع زنجیره این ویروس و حضور میدانی مسئولان ستادهای مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت:  این طرح بیشتر با هدف آگاهی و اطلاع رسانی و اغنا سازی مردم است اجرا شده است و تنها راه مبارزه با این بیماری فقط ماندن در خانه است که با توجه به تاکیدات ریاست جمهور و استاندار خراسان رضوی بتوانیم این ویروس را تا 20 فروردین ماه در استان مهار کنیم.

وی در بازدید از قرارگاه‌های پدافند زیستی و ایستگاههای سلامت و تب ‌سنجی شهرستان بردسکن، اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان را مهم توصیف کرد و از وفاق و همدلی مجموعه مدیران شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر کرد و گفت:  با توجه به اینکه بردسکن دروازه خراسان رضوی است و به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب است کنترل بردسکن برای پیشگیری و مقابله با این ویروس برای استان خیلی مهم است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده هیچ توقیفی و یا اعمال قانون خودروها را در حوزه راههای شهرستان بردسکن نداشتیم و از آن طرف با توجه به موقعیت شهرستان بردسکن کمترین افراد مبتلا به ویروس کرونا را داشته ایم که اقدامات انجام شده قابل تحسین است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی به کاهش 50 درصدی مصرف سوخت در استان اشاره کرد و گفت:  از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تاکنون بیش از 220 خودرو اعمال قانون شده اند و شاهد کاهش 80 درصدی ترددها به مرکز استان و کاهش 60 درصدی خروجی از مشهد بوده ایم.

شرافتی راد با بیان اینکه هدف ما در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا  سلامت ، امنیت ، آرامش و امید مردم است گفت:  همکاری همه جانبه مردم می تواند به مهار این ویروس در استان کمک کند که حقیقتا تاکنون در حوزه های مختلف از جمله اصناف و بازاریان  به توصیه ها و هشدارهای مسئولان توجه و اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز