خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان انتشار شایعات التهابی درباره قرنطینه استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۰۶

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از دستگیری 7 نفر از عاملان انتشار مطالب التهابی و ساختگی پیرامون قرنطینه استان و تعطیلی اصناف شهرستان های بندرعباس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: انتشار شایعات جعلی و مطالب دروغین باعث آسیب به آرامش روانی جامعه،احساس ناامنی و تشویش اذهان عمومی می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ علیرضا افتخاری گفت:  افرادی از طریق صفحات مجازی در پیام رسان‌ها و شبکه های اجتماعی مجازی،اقدام به انتشار شایعات ساختگی و استرس‌زا درباره اقدامات دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله شایعه قرنطینه کامل و تعطیلی اصناف شهرستان های بندرعباس با حربه انتساب آن به مصوبه شورای تأمین استان می کنند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان طی انجام عملیات فنی و بهره گیری از تجربیات اجرایی، موفق به شناسایی عوامل شایعه ساز شده و طی هماهنگی قضائی، تعداد 7 متهم در مکان‌های مختلف دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ افتخاری افزود: با توجه به شیوع کرونا می بایست کاهش تردد شهری مورد توجه و حساسیت مردم ‌باشد و از ترددهای غیرضروری در استان پرهیز شود،واحدهای عرضه کننده مایحتاج عمومی مردم در ایام اجرای این طرح به طور کامل فعال هستند و افزایش فروش اینترنتی و تلفنی این فروشگاه ها موجب کاهش رفت و آمدها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز