خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای انجام شد؛

توزیع ۱۴۹ قلم لوازم بهداشتی در مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۹۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۲۲۸ عدد گان بهداشتی تولید و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،یعقوب نماینده،در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اداره کل در راستای مبارزه با ویروس کرونا با مشارکت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد شهرستان‌ها اقدام به تولید ۱۹۵ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک و ۱۰ هزار و ۲۲۸ عدد گان بهداشتی برای توزیع در مراکز بهداشتی استان می کند.

وی اظهار داشت: در بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر، کلیبر، بناب، مرند، هریس، ملکان و مرکز شماره ۳ تبریز با همکاری و مشارکت سایر بخش‌ها مانند بیمارستان اهر، نهادهای کمک کننده مردمی، فرمانداری کلیبر و هریس، شهرداری یامچی و در بخش خصوصی گروه سرمایه گذاری میثاق محتا و با حضور مربیان و مهارت آموزان اقدام به دوخت ماسک و گان در چندین کارگاه فعال تولیدی می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد ستایش و گوزللر اهر، کاج بستان آباد، شاهد ملکان، گل آرای آذرشهر، معمر و سرور میانه، نوپردیسان باهر اسکو و هم‌چنین آموزشگاه دوستان هریس نیز در این طرح مشارکتی جهادگونه شرکت کردند.

نماینده یادآوری کرد: فعالیت‌های جهادی انجام شده در بخش‌های خصوصی و دولتی به صورت داوطلبانه و با مشارکت مربیان و مهارت آموزان انجام می شود و با همکاری این افراد روز به روز بر تولید اقلام بهداشتی در استان افزوده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز