خبرگزاری کار ایران

ایلنا از لرستان گزارش می‌دهد؛

گلایه کادر درمانی شهرستان دلفان نسبت به کمبود امکانات پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۴۳۴

در شرایطی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان دلفان استان لرستان رو به افزایش است، کادر درمانی بیمارستان شهرستان دلفان نسبت به کمبود امکانات و لوازم پزشکی برای رسیدگی به بیماران گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آمارها نشان می‌دهد ظرف یک هفته گذشته شیب ابتلا به بیماری کرونا در استان لرستان صعودی بوده و مهمترین عامل این روند افزایشی مسافرت مردم و بی‌توجهی آنها به هشدارهای ستاد مبارزه با کروناست.

در همین حال با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های کوچک و خیل مراجعه آنها به مراکز درمانی و بیمارستان ها این مراکز را با کمبود امکانات اولیه روبرو کرده است. بیمارستان شهرستان دلفان نیز از جمله این مراکز درمانی است که کادر درمانی آن نسبت به کمبود امکانات اولیه نظیر ماسک و دستکش و گان گلایه دارند و خواستار رسیدگی فوری مسئولان به این موضوع هستند.

محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان گفت: تعداد فوتی‌های استان به علت ابتلا به کرونا ویروس تاکنون به ۴۳ نفر رسیده است و در صورت ادامه بی توجهی مردم این روند افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۷۸۱ نمونه از بیماران مشکوک به "کرونا" در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۶۶۳ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد  ۶۰۵ مورد مثبت و ۱۰۵۸ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت در پایان از مردم خواست برای قطع شدن زنجیره ابتلا به این بیماری خطرناک از سفرهای غیرضروری و حضور در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز