خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز خبرداد؛

اوضاع زندان تبریز آرام است/ ترس از آتش‌سوزی باعث ناآرامی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۷۵

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان تبریز با اشاره به اینکه علت وقوع آتش سوزی در زندان تبریز در دست بررسی است، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی در گفت و گو با خبرنگاران ، با رد اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع تیراندازی در زندان تبریز گفت: بدیهی است که وقوع آتش سوزی و دود ناشی از آن در فضای سربسته و حساسی مانند زندان تبریز باعث نگرانی زندانیان از یک سو و عوامل انتظامی از سوی دیگر شود و به همین دلیل نیز نیروهای انتطامی حاضر در محل برای کنترل اوضاع به حالت آماده باش درآمدند.

 فرماندار تبریز اعلام کرد: وقوع آتش‌سوزی جزیی و نگرانی ناشی از آن میان زندانیان و انتظامات زندان تبریز موجب التهاب در این مکان شد.

وی با اشاره به حضور خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس در محل افزود: حضور عوامل این دو نهاد امدادی در رویدادهایی مانند وقوع آتش سوزی در هر مکانی از جمله زندان بدیهی و  ضروری است.  

فرماندار تبریز با  اشاره به اینکه علت وقوع آتش‌سوزی در زندان تبریز در دست بررسی است، اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت و اوضاع نیز در زندان تبریز آرام است. 

روز گذشته خبرهایی مبنی بر تیراندازی، حضور نیروهای مسلح در زندان تبریز و مشاهده دود در این مکان در فضای مجازی منتشر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز