خبرگزاری کار ایران

فرماندار زابل مطرح کرد:

بیماری کرونا در شهرستان زابل به خط قرمز رسید/ احداث بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۸۸۹

فرماندار زابل گفت: علیرغم توصیه‌ها و درخواست‌های اعلام شده برای پرهیز از سفر همکاری لازم در این خصوص صورت‌نگرفته و این موضوع سبب شده بیماری کرونا در شهرستان افزایش یابد و به خط قرمز برسد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا گنجی اذعان داشت : علیرغم تمام تلاش‌های شبانه روزی، توصیه ها و درخواست های اعلام شده برای پرهیز از سفر به شهرستان زابل و ماندن شهروندان در منازل همکاری لازم در این خصوص صورت نگرفته است و این موضوع سبب شده بیماری کرونا در شهرستان افزایش یابد و به خط قرمز برسد.

وی افزود: متاسفانه توجهی به این بیماری و ترتیب اثری به درخواست های اعلام شده برای اجتناب از سفرهای نوروزی و ماندن در خانه ها داده نشده است.

 گنجی خاطر نشان کرد: در پی سفر هموطنان از استان های آلوده به شهرستان زابل و عدم توجه به موارد بهداشتی، کرونا در این شهرستان سیر صعودی در پیش گرفته و به خط قرمز رسیده است . 

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا ویروس در منطقه، اگر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منازل خویش مبادرت نورزند، طی چند روز آینده ظرفیت تخت ها و بیمارستان های درنظر گرفته شده برای این بیماری تکمیل خواهد شد .

وی افزود: دستگاه های اجرایی که مکان و بستر لازم برای احداث بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه دارند در آماده باش کامل بسر خواهند برد .

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا ویروس شهرستان زابل از  ادارات آموزش و پرورش و نیز  مرکزی فنی حرفه‌ای شهرستان خواست ، نسبت به تجهیز و آماده سازی اماکن از پیش اعلام شده اقدام کنند تا در صورت نیاز و افزایش بیماران از مکان های مورد نظر بعنوان بیمارستان و نقاهتگاه استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز