خبرگزاری کار ایران

شناسایی خبر داد:

کاهش 65 درصدی تردد در محورهای گناباد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۲۲۷

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گناباد از کاهش 65 درصدی تردد در محورهای 4 گانه شهرستان گناباد در یک هفته اول سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از گناباد، علیرضا شناسایی اظهار داشت: از 26 اسفند ماه تا 3 فروردین 99 در مجموع 7 روز اول سفرهای نوروزی شاهد کاهش 65 درصدی تردد در محورهای 4 گانه شهرستان گناباد بودیم .

وی تصریح کرد: به استناد آمارهای کمیته  راهداری و حمل و نقل جاده ای ستاد خدمات سفر شهرستان در طی این مدت 64400 خودرو  در چهار محور گناباد – فردوس، گناباد- قائن، گناباد- تربت و گناباد – بجستان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد کاهش داشته است.

 شناسایی گفت: با توجه به  شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های لازم مبنی بر عدم مسافرت و عدم پذیرش مسافر در شهرستان و تعطیلی اماکن اقامتی و پذیرایی و مجموعه های فرهنگی و تاریخی شاهد این حجم کاهش سفر و عبور و مرور در محورهای گناباد بودیم. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین عبور و مرور در تاریخ 28 اسفند با 10800 خودرو و کمترین عبور و مرور در تاریخ 3 فروردین با 7000 خودرو به ثبت رسیده است. 

شناسایی افزود: در طی این مدت  محور گناباد–تربت حیدریه با 22117 خودرو و محور گناباد–فردوس با 7522 خودرو شاهد بیشترین و کمترین تردد بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز