خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان:

هزینه تجهیزات مراکز درمانی قزوین شامل کسر از مالیات می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۲۵

مدیرکل امور مالیاتی استان‌قزوین گفت: خریدتجهیزات و لوازم مصرفی مراکز درمانی در استان قزوین به منظور حمایت از بخش بهداشت و درمان از محل درآمد مشمول مالیات آنها کسر می شود.

 سعید حوائج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهارکرد: بر اساس‌مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، برای حمایت از بخش بهداشت و درمان در مقابل کرونا خرید تجهیزات و لوازم مصرفی مراکز درمانی به عنوان هزینه قابل قبول، از درآمد مشمول مالیات آنها کسر خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان تصریح کرد: به موجب این مصوبه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی در اسفند ۹۸ و سه ماهه اول سال ۹۹ برای تامین لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی با هدف مبارزه با کرونا که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار بگیرد، به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی در سال پرداخت محسوب می‌شود.

حوائج افزود: باتوجه به فراگیری بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح استان و تمایل خیرین محترم برای اعطای کمک های نقدی وغیر نقدی به دانشگاههای علوم پزشکی و یا بیمارستان‌های دولتی، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند به صورت هایی که تشخیص می‌دهند،کمک‌های خود در بخش مایحتاج عمومی و اختصاصی از قبیل تجهیزات و لوازم مصرفی مراکز درمانی موصوف را تامین کنند که این کمک‌ها به عنوان هزینه قابل قبول، از درآمد مشمول مالیات آنها کسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز