خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خبرداد:

تعطیلی بازار سنتی قزوین از فردا

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۴۲۳

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین از تعطیلی بازار سنتی قزوین به طور کامل در راستای مقابله با ویروس کرونا از فردا دوشنبه تا ۱۵ فروردین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین زکی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی از اصناف بازار سنتی قزوین از هفته گذشته به طور خودجوش در جهت مقابله با کرونا واحدهای خود را تعطیل کرده بودند و برخی واحدها هم مشغول به کار بودند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری با اشاره به بازدید امروز خود به همراه رئیس سازمان صمت از بازار سنتی قزوین، افزود: در حال حاضر برخی میوه فروشی ها و گوشت فروشی ها به همراه چند صنف دیگر در محدوده علاف راستای این مجموعه بزرگ تجاری مشغول به فعالیت هستند که به آنها تا بعدازظهر فردا برای تعطیل کردن مهلت داده شد.

زکی زاده ادامه داد: با هماهنگی با نیروی انتظامی از بعدازظهر فردا پلیس اماکن اقدام به تعطیلی هر واحد صنفی که در بازار سنتی قزوین مشغول به فعالیت باشد،می‌کند.

وی عنوان کرد: پاساژها و مجتمع‌های تجاری قزوین نیز در راستای پیشگیری و مهار ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه واحدهای صنفی ارائه دهنده ارزاق عمومی مردم تعطیل نیستند و مردم نباید نگران تامین مایحتاج روزانه خود باشند، ادامه داد: نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح شهر فعال بوده و به شهروندان خدمات ارایه می دهند.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه مردم باید در خانه بمانند تا شاهد شکست کرونا و از سرگیری فعالیت ها به شکل عادی باشیم، افزود: شهروندان به جز ضرورت نباید از خانه خارج شوند و در صورت نیاز به تهیه مایحتاج عمومی باید نکات بهداشتی را رعایت کرده و فاصله خود را با افراد حفظ کنند چرا که در این شرایط ممکن است افراد بدون علائم بیماری بوده اما ناقل باشند.

پیش از این از اصناف قزوین به جز ارائه دهندگان مایحتاج عمومی خواسته شده بود که در جهت پیشگیری از ویروس کرونا به صورت خودجوش واحدهای خود را تعطیل کنند که با استقبال برخی اصناف و واحدها و همچنین بی توجهی برخی صنف ها روبرو بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز