خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان یزد:

آمار مبتلایان قطعی به کرونا در یزد به 641 نفر رسید/فوت ۵7 نفر

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۳۴

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان یزد از ابتلای قطعی 641 نفر در استان یزد به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در استان یزد را 641 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: میزان شیوع و ابتلاء در یزد نگران کننده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان و با بررسی افراد مشکوک به ابتلاء ویروس کرونا در استان یزد، تا ساعت ۱۴ امروز، تعداد افراد قطعی مبتلا به این بیماری به 641 نفر رسیده که بر اساس آخرین آمار، ۵7 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

سلمانی با بیان اینکه جواب تست کرونای 52 نفر از بیماران کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ٩٧٤ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد نمونه هزار و ٢٦٤ نفر برای تأیید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

وی افزود: بر اساس جدیدترین آمار اعلامی وزارت بهداشت، استان یزد، به لحاظ سرانه جمعیت، در وضعیت نگران کننده در زمینه شیوع کرونا قرار گرفته و این موضوع، مشارکت فعالانه و مسئولانه مردم را برای ماندن در منازل و پرهیز جدی از رفت و آمد غیر ضرور در راستای حفظ سلامت خود و خانواده شأن را اجتناب ناپذیر کرده است.

سلمانی تاکید کرد: هم‌استانی ها از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی صرف‌نظر کرده و برای کاهش ابتلاء به این بیماری در خانه بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز