خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۱۹

مدیر موسسه معبر آسمانی نور استان زنجان ،با اشاره به اقدامات موسسه معبر آسمانی نور در مبارزه با ویروس کرونا از توزیع بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رحمان هادی نژاد ، امروز با اعلام این خبر، گفت: از 18 اسفند ماه چهار گروه جهادی در موسسه معبر آسمانی نور در راستای مبارزه و ازبین بردن ویروس منحوس کرونا در حال فعالیت هستند.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور استان زنجان، ادامه داد: بسته های بهداشتی تهیه شده توسط این موسسه شامل مواد شوینده، ضدعفونی کننده، مایع دست شویی، مایع ظرفشویی، وایتکس و ماسک است که در مناطق محروم توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 300 بسته غذایی و معیشتی به ارزش دو ملیون ریال در مناطق محروم توزیع شده است، ادامه داد: بیش از 10 هزار ماسک تا به امروز تولید و در مناطق محروم توزیع شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 800 بسته بهداشتی نیز آماده توزیع در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: خیرین استان زنجان کمک بسیار زیادی را به ما در این راستا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه تمامی بسته بندی ها با رعایت تمامی تمهیدات بهداشتی در داخل موسسه انجام می شود، تصریح کرد: تولید ماسک ها برای جلوگیری ازتجمع در دونقطه و به صورت کاملا بهداشتی انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز