خبرگزاری کار ایران

شاکری مطرح کرد:

همه مدیران شهرستان بردسکن برنامه های مکتوب سال 99 را ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۲۳

فرماندار بردسکن گفت: همه مدیران شهرستان در اولین جلسه شورای اداری در سال 99 باید برنامه مدون و مکتوب اداره خود را با چشم انداز یکساله به فرماندار ارائه دهند.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: سال 1398 برای دستگاههای اداری در شهرستان با توجه به سیل اول سال و در ادامه وضعیت اعتباری و تحریم های ظالمانه دشمنان به کشور و اکنون بحث ویروس کرونا سال سختی بود، ولی هیچ وقت امور کاری دستگاه ها برای خدمت رسانی تعطیل نشد.

شاکری اجرای طرح های گازرسانی، سرمایه گذاری در طرح‌های اشتغالزای روستایی وشهری، برق رسانی، مسکن روستایی، بهره برداری از کارخانجات طلا و مس در بردسکن، از برنامه های شاخص شهرستان نام برد و افزود: اعطای تسهیلات اشتغالزایی با بیش از 20 میلیارد تومان و ایجاد 1300نفر فرصت شغلی از دستاوردهای بزرگ منطقه است.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه تاکید استاندار خراسان رضوی بر ایجاد فعالیت های اقتصاد مقاومتی در شهرستان است، گفت: فرمانداری خود را مکلف به اجرای دستورالعمل های واصله از استان می داند.

شاکری با دعوت از همه مردم وسرمایه گذاران برای توسعه منطقه اظهار داشت: درسال آینده همه مدیران باید دارای برنامه باشند،وبرای ایجاد فرصت های شغلی وسرمایه گذاری در مباحث مختلف عمرانی وخدماتی از هیچ کوششی دریغ نداشته باشند.

وی اولویت های کاری وسرمایه گذاری را براساس مثلث اقتصادی فرهنگی واجتماعی استاندار مورد تاکید قرار داد واظهارکرد: همکاری با معین های اقتصادی  دراجرای طرح های دارای اشتغالزایی با نگاه تولید وخدمات دهی امری ضروری است.

وی اولویت شهرستان را به تکمیل طرحهای نیمه تمام در شهرستان دیگر برنامه فرمانداری ذکر نمود واظهار داشت: تسریع در دوبانده کردن جاده شادمهر تا انابد بردسکن که جزء طرح های ملی در کشور است، برای منطقه وفرمانداران سه شهرستان کاشمر، بردسکن وخلیل آباد یک اولویت است ولذا روی حوزه فعالیت شهرستان پیگیری خواهیم داشت تا هرچه سریعتر مردم شاهد ساخت باند دوم این محور استراتژیکی باشند.

وی مطالبه جدی از مدیران استانی وحتی کشوری برای اختصاص اعتبارات به این پروژه را مورد توجه قرارداد وبا اشاره به فعالیت دوماهه اخیر که پیمانکار مشغول کار روی این پروژه است، افزود: ادامه شتاب  کاری روی این پروژه مطالبه مردم است و پیگیری نماینده شهرستان  درمجلس از طریق وزارت راه وشهرسازی، واختصاص اعتبار ویژه منجر به فعالیت بیشتر روی محور باند دوم شادمهر تا انابد بردسکن خواهد شد.

شاکری گفت: گاز رسانی به دهستان درونه بردسکن مراحل پیمان سپاری آن انجام شده ودرسال 1399 این دهستان  و11 روستای کوهپایه بردسکن در برنامه پیوستن به شبکه گاز قراردارند.

فرماندار بردسکن ارزیابی خود را از اقدامات انجام شده  در بحث مبارزه با کرونا مثبت ذکر کرد و با سپاسگزاری از پویش های مردمی ، انجمن خیرین سلامت و دیگر دستگاه‌هایی که به نوعی همراهی و همکاری در تامین وسائل مورد نیاز برای ضد عفونی کردن سطح شهر در بردسکن و انابد و شهرآباد دراختیار قرار دادند، تجلیل وتقدیر نمود.

وی با تقدیر از زحمات  کادر درمانی ومدیریت شبکه بهداشت ودرمان در شهرستان افزود:  برنامه خاصی برای ایام نوروز در شهرستان نداریم ومراسم استقبال از بهار را نخواهیم داشت لذا همه شهروندان برای جلوگیری از ویروس کرونا و عدم ابتلای آنان به این ویروس حتما در خانه بمانند واز سفر خود ودیگر بستگان به شهرستان وبلعکس خود داری کنند.

شاکری از فعالیت های خبرنگاران در سطح شهرستان ، اعم از رسانه ها وخبرگزاری ها وسایت ها و نشریات که بخوبی اخبار شهرستان را در طول سال 98 منعکس و منتشر کردند، تقدیر کرد و اظهار داشت: اگر نبود انعکاس مسائل و مشکلات شهرستان و خدمات انجام شده امروز شاهد این همه موفقیت در شهرستان نبودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز