خبرگزاری کار ایران

در راستای مقابله با ویروس کرونا:

10 ایستگاه غربالگری در شهر قزوین ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۵۵

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: از آغاز اسفند امسال، 10 ایستگاه تب سنجی و غربالگری در قزوین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپا شده است.

علیرضا مهرعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: پیشگیری بهتر از درمان است؛ بنابر این همه برنامه های مقابله با بیماری کرونا فقط با انجام اقدامات پیشگیرانه و «در خانه ماندن» مردم نتیجه‌بخش خواهد بود.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان در خصوص ایستگاه های غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به کرونا ویروس، به اهمیت توجه به سلامت مردم اشاره کرد و گفت: این امر با هدف تامین و حفظ سلامت مردم، از هفته اول اسفند 98 تاکنون 10 ایستگاه تب سنجی و غربالگری ویروس کرونا در شهر قزوین برپا شده است.

مهرعلیان بیان کرد: در این ایستگاه ها، مامورانی از هلال احمر، بسیج دانشجویی و اعضای مجمع جهادگران سلامت حضور دارند و علاوه بر اطلاع رسانی، نسبت به تب سنجی  و انجام تست پالس اُکسی متری (اندازه گیری میزان اُکسیژن خون) اقدام می کنند و موارد مشکوک را به مرکز بهداشت شهرستان ارجاع می دهند.

وی از پایگاه های غربالگری کرونا مستقر در نقاط مختلف شهر بازدید و نحوه ارائه خدمات و غربالگری‌ها را در این ایستگاه‌ها رصد کرد.

این مسئول یادآور شد: ایستگاه های برپا شده، همه روزه از ساعت 11 تا 17 دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز