خبرگزاری کار ایران

حیدری مطرح کرد:

تعطیلی صنوف در پیشگیری از گسترش کرونا الزامی است/ لزومی به خرید شب عید نیز وجود ندارد/ از درخواست برای تعطیلی ادارات خسته شده ایم

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۴۴

معاون درمان دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: تعطیلی صنوف الزامی است چرا که فروشندگان بیش از بقیه در معرض خطر ابتلاء به بیماری کرونا قرار دارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کمال حیدری افزود: به طور مثال فعالیت مکان‌های تفریحی - ورزشی و رستوران ها با توجه به تأثیر در شیوع و گسترش بیماری کرونا متوقف شد و مابقی مشاغل مرتبطی که نفوذ ویروس را افزایش می دهد نیز باید تعطیل شود.

وی با درخواست از صنوف مختلف برای تعطیلی فروشگاه های تحت نظر خود ابراز داشت: امسال مراسم عید نداریم بر این اساس به یقین لزومی به خرید شب عید نیز وجود ندارد.

حیدری ادامه داد: طبیعی است که فعالیت برخی مراکز و سوپر مارکت ها را نمی توان تعطیل کرد که در این موارد باید به شکل جدی نکات بهداشتی رعایت و ضدعفونی روزانه مکان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی صنوف الزامی است چرا که فروشندگان بیش از بقیه در معرض خطر ابتلاء به بیماری کرونا هستند، گفت: اگر رفتارهای فعلی در باز نگه داشتن بی مورد برخی صنوف اصفهان ادامه پیدا کند یقیناً مدت شیوع بیماری طولانی تر شده و حتی تعطیلی یک ماهه، به بیش از سه یا چهار ماه کشیده می شود.

رئیس مرکز بهداشت استان با تاکید بر اینکه از درخواست برای تعطیلی ادارات خسته شده ایم، گفت: اما همچنان از مسئولان این درخواست را داریم چرا که گسترش ویروس به دلیل عدم تعطیلی برخی نهادها به دغدغه ای جدی برای ما تبدیل شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تقدیر از ضدعفونی کردن مترو و اتوبوس های اصفهان گفت: اکنون که در دوران اوج بیماری هستیم، مردم و مسئولان باید به جای خسته‌شدن به شکل جدی‌تری مراقبت‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را ادامه دهند تا هر چه زودتر از این دوران رد شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز