خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان:

روند نظارت ورود و خروج مسافران در جاده‌های سمنان تشدید می‌شود/ رصد 16 نقطه استان برای کنترل مسافران

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۶۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: روند نظارت ورود و خروج مسافران از جاده‌های استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس تشدید می‌شود .

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله خجسته‌پور روز سه‌شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: ساختار تشکیلاتی برای مقابله با کرونا ویروس در کشور و استان سمنان شکل گرفته است و مسئولان در چارچوب قانون برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در تلاش هستند.

وی خاطر نشان کرد: مصوبه‌های ملی و استانی مقابله با کرونا ویروس با جدیت تمام از سوی مسئولان و کمیته‌های مربوط در استان سمنان اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: کماکان چادرهای هلال احمر در ورودی و خروجی شهرهای استان دایر باشد و با تلاش دیگر دستگاه‌های مربوط در بحث ورود و خروج مسافران به درون شهرهای استان نظارت‌ها تشدید می‌شود.
 
خجسته‌پور تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ورودی و خروجی حداقل ۱۶ نقطه استان سمنان برای کنترل مسافران رصد خواهد شد.
 
وی ادامه داد: خودروهای پلاک‌های غیربومی از توقف در داخل شهرهای استان ممنوع شوند و اگر قرار شد این افراد به حریم شهرهای استان وارد شوند ، آدرس اسکان و شماره تماس آنان اخذ و به مراکز بهداشت شهر مربوط ارسال شود.

خجسته‌پور اضافه کرد: خودروها با پلاک‌های غیربومی به کمربندی‌ها هدایت شوند و این مصوبه از امروز اجرا می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: با همکاری مخابرات پیامک‌های آموزشی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله با کرونا ویروس به اقشار مردم ارسال شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز