خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد ؛

بستری ۵۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان/ پیش‌بینی نقاهتگاه برای بیماران ترخیصی در استان

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: به دلیل نیاز بالای مراکز بهداشتی و درمانی، ماسک یک بار مصرف در داروخانه ها توزیع نمی شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، طاهره چنگیز با بیان اینکه افرادی که نگران مبتلا شدن به کرونا هستند بایستی ابتدا با شماره 3113 تماس بگیرند افزود: حدود 60 کلینیک و درمانگاه سرپایی از روز سه شنبه 20 اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و مراکز جامع سلامت از روز دوشنبه 19 اسفندماه خدمت رسانی به مردم را شروع کرده اند.

وی درباره پیش بینی نقاهتگاه برای بیماران ترخیصی از بیمارستان ها افزود: علاوه بر بیمارانی که از بیمارستان مرخص شده و باید مدتی دور از خانواده باشند تا کاملاً بهبود پیدا کنند ، افرادی که در خانواده خود سالمند، زن باردار و بیمار زمینه ای دارند، افرادی که علائم کرونا را دارند، اما این علائم شدید نیست و شرایط قرنطینه در منزل را هم ندارند به نقاهتگاه ها می روند.

چنگیز با اشاره به اینکه موارد بستری به کسانی که شرایط سخت تری دارند محدود می شود ادامه داد: 500 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهر اصفهان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ماسک یک بار مصرف به دلیل نیاز بالای مراکز بهداشتی و درمانی، در داروخانه ها توزیع نمی شود افزود: اگر بتوانیم حجم تولید را بسیار بالا ببریم شاید بتوانیم در مراکز عمومی نیز ماسک یک بار مصرف توزیع کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز