خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

راه‌اندازی‌صندوق همراز در مناطق محروم سمنان/ برقراری ارتباط‌ دو سویه بین مشاوران و مددجویان

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۳۶

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی و نصب صندوق های همراز در مناطق کم برخوردار استان سمنان خبر داد و گفت: در این مناطق صندوق همراز، ارتباطی دو سویه بین مشاوران و مددجویان کمیته امداد با هدف رفع مشکلات مددجویان در زمینه مشاوره برقرار کرده است.

به گزارش ایلنا ، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه صندوق همراز در کمیته امداد برای مشاوره های مکاتبه ای میان مددجویان و مشاوران این نهاد است، تصریح کرد: این طرح در سال جاری مناطق محروم استان سمنان اجرا شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را تسریع در ارائه خدمات مشاوره ای به مددجویان عنوان کرد و اظهار داشت: خدمات مشاوره در قالب مشاوره زناشویی، آسیب های اجتماعی، خانوادگی، سلامت روان، مشاوره تحصیلی، ارتباطی و درسایر سرفصل ها ارائه می شود.
 
سیده فاطمه تقوی به اشاره به اینکه این صندوق ها در مناطق کم برخوداری چون ایوانکی، شهمیرزاد، کالپوش، امیرآباد و در دو کانون امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود و کانون حاج اکبر تقوی دامغان نصب شده است، تصریح کرد: مددجویان می توانند مشکلات خود را به صورت مکتوب در این صندق ها قرار داده و مشاوران کلینکی که با کمیته امداد همکاری می کنند در اسرع وقت پاسخگوی این عزیزان خواهند بود.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان افزود : ۳۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در مناطق کم برخوردار از این مزایا بهره مند می شوند .
 
سیده فاطمه تقوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهای بهره مند شدندتصریح کرد: ۱۶۶۰ نفر از زنان سرپرست خانوار با تکمیل شناسنامه سلامت روان ، میزان سلامت روان آنها همه ساله پایش و باهدف بهبودی خدمات مطلوب تری به این افراد ارائه می شود.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از ارائه چهار هزار مشاوره و راهنمای روان درمان فردی در سال جاری خبر داد و گفت: این خدمات مشاوره با هدف بهبود سلامت روان این افراد ارائه می شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز