خبرگزاری کار ایران

211 کارشناس رسمی دادگستری در قزوین جذب می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۶۳۳

مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین گفت: با برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در خرداد ماه سال آینده و با یاری خدا 211 کارشناس رسمی در استان قزوین جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جمشید وفاجو با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، تصریح کرد: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در صورت عدم تمدید تا پایان روز 23 اسفند ماه ادامه دارد، این آزمون  9 خرداد سال آینده در  60 رشته به صورت سراسری در کشور برگزار شده که در استان قزوین متقاضیان در 45 کد رشته تخصصی پذیرفته خواهند شد.

وی افزود: داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری می توانند برای ثبت نام به سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به آدرس www.judiciarybar.ir یا سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون در صورت دارا بون شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عضو سابق هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین دارای 173 کارشناس فعال و 67 کارآموز است که در محاکم قضایی در حال فعالیت هستند، در این آزمون نیز 211 کارشناس مورد نیاز حوزه‌های قضایی پذیرفته و پس از گذراندن مراحل مصاحبه تخصصی و طی کردن مدت کارآموزی جذب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز