خبرگزاری کار ایران

شریفی اعلام کرد:

بازدید از دستگاه‌های اجرایی با هدف پایش ِمیزان رعایت اصول بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۴۱

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و ارزیابیِ ستاد مقابله با کرونا از بازرسی واحدهای اداری استان با هدف پایش میزان رعایت اصول بهداشتی و مقابله با شیوع کرونا خبر داد .

به گزارش ایلنا ، شریفی با بیان این نکته که دستورالعمل های اداری و بهداشتی به منظور پیشگیری و مقابله با عامل بیماری کرونا ۲۰۱۹ به دستگاه ها ابلاغ شده است، تاکید کرد: محیط های اداری از دو منظر حائز اهمیت است؛ از بابت حفظ سلامت کارکنان دستگاه و همچنین بمنظور توجه به سلامتِ ارباب رجوع مورد توجه توجه است .
وی رعایت حداکثریِ اصول بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کووید-۱۹ (۱۹-COVID) را از حقوق اصلی کارکنان و مراجعین و تکلیف متقنِ مدیرانِ دستگاه های اجرایی و حوزه ی پشتیبانی و سلامت ادارات دانست و گفت: حفظ سلامت کارکنان و مردم مهمتر از هر کاری است و با هیچ سود و منفعتی قابل معامله نیست.
ایشان ادامه داد: به همین منظور، ارزیابی از عملکرد ادارات کل و سازمان ها با محوریتِ دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ، در سطح استان انجام و بازدیدهای میدانی از روز شنبه آغاز شده است.
شریفی ضمن قدرشناسی از کارکنان استانداری و بازرسین این بخش اشاره کرد: در نخستین روز این بازرسی‌ها، از ۲۵ اداره کل، سازمان و شرکت بازدید شده است و این پایش تا پایان هفته آینده، ادامه دارد.

آموزشِ به کارکنان و شاغلین در واحد‌های خدمات و بخش های عمومی، رسیدگی به وضعیت آبدارخانه ها و اماکن شستشوی بهداشتی ظروف، پرهیز از برگزاری همایش ها و برگزاری جلسات بصورت ویدئوکنفرانس، ارائه خدمات در بستر الکترونیکی ، دفاتر پیشخوان، پست و ...، لغو ماموریت های غیر ضرور اداری، ضدعفونی میز، صندلی، دستگیره ی درب ها، رایانه ها، آسانسور بصورت روزانه، جلوگیری از پذیرایی، قرار دادن مواد ضدعفونی در سطح اداره، حذف کارت ساعت ورود و خروج کارکنان و اثر انگشت، تمهید مقدمات دورکاری و ... از جمله شاخص های ۲۸ گانه ی ارزیابی از دستگاه های اجرایی استان است.

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در پایان تاکید کرد به فرماندارانِ شهرستان های تابعه ، ابلاغ شده است که مشابه این پایش را در سطح ادارات شهرستانی عملیاتی و اجرایی کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز