خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

صحت انتخابات 2 حوزه در قزوین تایید شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۸۸

صحت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و بوئین زهرا و آوج توسط شورای نگهبان تایید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی گفت: بعد از پایان فرایند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و شمارش آرا، فاطمه محمدبیگی و لطف‌الله سیاهکلی از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک و روح الله عباسپور در حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج حائز اکثریت آرا شده بودند که توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: در حوزه انتخابیه تاکستان هم رجب رحمانی بیشترین آرای این دوره از انتخابات را کسب کرد که شورای نگهبان هم اکنون در حال بررسی برای تایید صحت برگزاری انتخابات این حوزه است.

حبیبی اضافه کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۳۹ نامزد از حوزه‌های انتخابیه استان قزوین تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف ۵۲ نفر، ۸۷ نفر بخت خود را برای کسب رای از مردم و حضور در خانه ملت محک زدند.

وی اظهار کرد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بیش از ۲ هزار خودرو و ۲۰ هزار نفر ساماندهی شده بودند و بزرگترین رویداد سیاسی استان با مشارکت مردم به نحو مطلوبی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز