خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

برخورد با نانوایان سهل انگار در امور بهداشتی/ رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌تواند عامل شیوع بیماری باشد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۶۸

فرماندار رشت با تقدیر از نانوایانی که همواره خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار می دهند و نکات بهداشتی را با دقت رعایت می کنند، بر لزوم برخورد جدی با نانوایی هایی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی عموم مردم، یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری از شیوع این بیماری است، گفت: یکی از اماکنی که باید نکات بهداشتی را مورد توجه جدی قرار دهند، واحدهای نانوایی هستند که متأسفانه سهل‌انگاری برخی از آنها می‌تواند عاملی برای شیوع این بیماری باشد.

فرماندار رشت با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در مرکز استان مبنی بر توجه جدی نانوایی‌ها به موارد بهداشتی و وجود فردی مستقل به عنوان متصدی صندوق در نانوایی ها، تاکید کرد: با نانوایی هایی که به این موضوع بی‌توجهی کنند، با جدیت برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: البته باید از نانوایان خدوم و زحمتکشی که‌همواره برای سلامت‌عمومی جامعه ارزش قائل می‌شوند و جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش نکات بهداشتی را مد نظر قرار دادند نیز صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز