خبرگزاری کار ایران

اکبری به ایلنا خبر داد:

مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به 12 نفر افزایش یافتند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۰۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بر اساس نتایج آزمایش‌های انجام شده، آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در اردبیل دو نفر افزایش یافته و به 12 نفر رسیده است.

به گزارش، قدرت اخوان اکبری که در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: آزمایش‌های تمام افراد مشکوک برای تست دقیق به تهران ارسال شده است. هم‌اکنون 86 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند. در همین حال 25 بیمار مبتلا و یا مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و متاسفانه 2 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: هم اکنون 10 نفر از بیماران مسن مبتلا به کرونا به دلیل داشتن دیگر بیماری‌ها در بخش‌های مراقبت ویژه تحت نظر قرار دارند اما بیشتر افراد مبتلا و مشکوک به کرونا از وضعیت بالینی مناسبی برخوردارند.

اخوان اکبری با پیش‌بینی اینکه در روزهای آتی تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش خواهد یافت، تاکید کرد: شهروندان استان می بایست هشدارها درباره رعایت بهداشت فردی و عمومی، لزوم ماندن در خانه و پرهیز از سفر، شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون، استفاده از دستکش، حضور نیافتن در اجتماعات و رعایت یک متری فاصله از افراد مشکوک و خودداری از خریدهای نوروزی و استفاده نکردن از اسکناس در خریدها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز