خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه:

کارخانجات مواد ضد عفونی کرمانشاه با تمام ظرفیت کار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۳۳۱

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از واحد های تولیدی مواد ضد عفونی وشوینده در استان گفت : 7 کار خانه مواد ضد عفونی کرمانشاه زیر نظر معاونت غذا ودارو استان کرمانشاه با حداکثر ظفیت فعالیت می کنند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه محسن دارابی رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه اظهار کرد : این سازمان ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تامین مواد شوینده و ضد عفونی کننده دارد، بنابر این نگران تامین اقلام مربوط به مواد ضد عفونی کننده نباشند .

رئیس سازمان صمت در بخش دیگری از سخنان خود افزود : در حال حاضر 7 واحد تولیدی در استان در زمینه شوینده و ضد عفونی کننده وجود دارد و تمهیدات لازم برای تولید با حداکثر ظرفیت آنها اندیشیده شده و این واحدهای تولیدی می توانند نیاز استان را در زمینه مواد شوینده دست و سطوح تامین کنند .

دارابی در ادامه مهمترین مشکل و دغدغه این واحدهای تولیدی را تامین الکل مورد نیاز عنوان کرد و افزود: بخش اعظمی از نیاز این واحدهای تولیدی به الکل را معاونت غذا و دارو تامین کرده و مابقی آن نیز به زودی تامین خواهد شد .

وی در پایان خاطر نشان ساخت : مشکل تامین ماسک مورد نیاز مردم نیز براساس هماهنگی با چند واحد تولیدی بزودی مرتفع خواهد شد و در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز