خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی استانداری خبرداد:

آنفلوانزا جان جوان قزوینی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۱۵۶

مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: جوان ۳۵ ساله قزوینی با بیماری زمینه‌ای در اثر آنفلوانزای شدید فوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید حسین بی نیاز در خصوص آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس تصمیم وزارت بهداشت مقرر شده تا آمار دقیق به صورت متمرکز از سوی سخنگوی وزارتخانه و مسئول روابط عمومی این وزارتخانه اعلام شود.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی و کشته شدن یک بیمار کرونای دیگر در قزوین افزود: دیروز یک بیمار کرونایی ۸۵ سال در قزوین فوت کرد که اطلاع رسانی شد و یک فرد ۳۵ ساله هم بیماری زمینه‌ای داشت و به دلیل آنفلوانزا جان خود را باخت که در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی این فرد به عنوان بیمار کرونا اعلام شده است که صحت ندارد.

بی نیاز تصریح کرد: آخرین فوتی‌های بیمار کرونا در استان قزوین تا ظهر دوشنبه همان دو نفری است که قبلاً اعلام شده است.

 رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان، از مردم خواست همچنان بهداشت فردی را رعایت کرده و از خروج از منازل خود جدا خودداری کنند.

رئیسی، معاون بهداشتی وزارت بهداشت  آخرین آمار مبتلایان به کرونا را در گفتگو با شبکه یک سیما اعلام کرد و گفت: مبتلایان جدید بیماری کرونا در کشور ۵۳۳ نفر است که ۱۲ نفر در بیست و چهار ساعت گذشته فوت کرده‌اند و مجموع افرادی که تست آنها مثبت شده ۱۵۰۱ نفر و مجموع کشته‌ها تاکنون هم ۶۶ نفر بوده است.

به گفته رئیسی، تاکنون ۲۹۱ نفر از مبتلایان هم بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده‌اند.

 معاون بهداشتی وزارت بهداشت اضافه کرد: از مجموع ۷۲۰۸ نفری که تاکنون با احتمال کرونای شدید در بیمارستان‌های سراسر کشور بستری و تست شدند و تعداد ۱۵۰۱ مورد، تست مثبت شد.

 بر اساس اعلام کارشناسان پزشکی، ۸۰ درصد افرادی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده نیازی به بستری شدن ندارند و ۸۰ درصد نیز بهبود پیدا می‌کنند و نیازی به مراجعه به درمانگاه‌ها ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز