خبرگزاری کار ایران

پس از باخت سنگین برابر نساجی؛

شیخ لاری به درهای خروجی ماشین‌سازی نزدیک شد/ گزینه‌های جایگزین از سرهنگ تا درخشان و اسدی

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۳۷

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در آستانه برکناری از این تیم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تیم فوتبال ماشین‌سازی و جانشینی احد شیخ‌لاری، قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور روند سراشیبی به خود گرفته و نتایج خوبی کسب نکرد تا هواداران و اهالی فوتبال استان نسبت به آینده این تیم ابراز نگرانی کنند.

عدم نتیجه‌گیری ماشین‌سازی در هفته‌های اخیر باعث شد تا شایعاتی مبنی بر برکناری احد شیخ‌لاری شنیده شود و حتی خبرهایی نیز در همین راستا منتشر شد که این شایعات و اخبار با شکست تحقیرآمیز سبزقبایان در برابر نساجی بیشتر از قبل به گوش می‌رسد. 

البته تبعات باخت سنگین و خانگی تیم ماشین‌سازی بلافاصله در مدیریت این باشگاه مشاهده شد که با تغییرات همراه بود و طی آن، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرد و با موافقت هیات مدیره، حسن آذرنیا به عنوان جانشین موقت او منصوب شد.

این پایان کار نیست و طبق شنیده ها، احد شیخ‌لاری سرمربی ماشین‌سازی نیز در آستانه اخراج قرار دارد و هیات مدیره این باشگاه به زودی در خصوص سرمربی آینده ماشین‌سازی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، از فیروز کریمی، حمید درخشان و مرتضی اسدی به عنوان گزینه‌های احتمالی ماشین‌سازان برای جانشینی احد شیخ‌لاری یاد می‌شود.

فیروز کریمی که مارکوپولوی مربیان فوتبال ایران شناخته می‌شود، در دو مقطع در تبریز مشغول به کار بوده و در اوایل فصل گذشته نیز هدایت ماشین‌سازی را برعهده داشت و از سرمربیان سابق این تیم به شمار می‌رود.

حمید درخشان نیز درحالی تجربه فعالیت در فوتبال تبریز را دارد که این روزمه به زمان حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر برمی‌گردد جایی که با عملکرد ضعیف این مربی، سهمیه فوتبال استان در لیگ برتر از دست رفت.

اما مرتضی اسدی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مختلف از جمله تراکتور و گسترش فولاد را دارد، به تازگی وارد جرگه مربیان شده و اگر سکان هدایت ماشین‌سازی را برعهده بگیرد اولین تجربه سرمربیگری او خواهد بود.

اکنون باید منتظر و ماند و دید که در فاصله 9 هفته تا پایان لیگ نوزدهم چه اتفاقاتی در نیمکت این تیم تبریزی رخ می‌دهد و آیا از سومین سرمربی سبزقبایان رونمایی می‌شود یا خیر؟

گفتنی است، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز هم‌اکنون با انجام 21 بازی و با 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز