خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سیاست دولت توسعه اقتصادی پایدار واحدهای صنعتی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۵۰۰

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان نقش اصلی واحدهای صنعتی و تولیدی در اقتصاد کشور، گفت: سیاست دولت، توسعه اقتصادی پایدار واحدهای صنعتی در سراسرکشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن صالحی نیا در جمع مسئولان و فعالین اقتصادی شهرستان چناران، افزود: برنامه های جامعی برای تأمین نیازهای واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اجرا شده تا صنایع مختلف به خصوص صنایع کوچک و متوسط برای افزایش تولید و نیز ارزش افزوده بالا بهره ببرند.

صالحی نیا با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در جهت تأمین نیازهای اساسی واحدهای صنعتی برداشته شده، ادامه داد: بر اساس سیاست های دولت تمام برنامه های حمایتی با توجه به اولویت و ضرورت های کشور برای واحدهای صنعتی انجام شده تا کمبودی نباشد.

صالحی نیا با اشاره به اشتغال واحدهای صنعتی در کشور، بیان کرد: در راستای برنامه های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه فضای کسب‌وکار و اشتغال مولد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور به صورت مستمر در حال انجام بوده که اشتغال 904 هزار و 537 نفر را تاکنون فراهم کرده است و تا پایان سال با سیاست‌های حمایتی دولت، شاهد تولید بیشتر و افزایش اشتغال در واحدهای صنعتی در سطح کشور خواهیم بود.

وی عنوان کرد: 993 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که از این تعداد 571 مورد شهرک صنعتی و 423 نواحی صنعتی بوده که تعداد 44 هزار و 899 واحد صنعتی در آنها مشغول فعالیت هستند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خاطر نشان کرد: در مسیر توسعه بیشتر واحدهای صنعتی در کشور از تمام امکانات و مزیت ها برای صنعتگران استفاده می کنیم تا علاوه بر ثبات، توسعه اقتصادی پایدار صاحبان صنعت روند رو به رشد داشته باشد.

دو پروژه شبکه جمع آوری آب های سطحی و کلنگ زنی جدول گذاری و آسفالت معابر در شهرک صنعتی چناران و پروژه شبکه جمع آوری آب های سطحی در شهرک صنعتی ماشین ابزار با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهرک صنعتی چناران واقع در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد به قوچان با مساحت 1167 هکتار و با سرمایه گذاری 6 هزار 546 میلیارد ریال زمینه اشتغال برای 6 هزارو 652 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز