خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی در زنجان؛

میرزایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۶۹

در مراسمی با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه ضمن تقدیر از خدمات شهرام طهماسبی، رئیس اسبق سازمان، رامین میرزایی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رامین میرزایی در  مراسم معارفه خود، به محدودیت و تنگناهای موجود در کشور اشاره کرد و گفت: کمبود بودجه به معنی نبود پول در کشور نیست از این رو تلاش خواهد شد تا این کمبودها رفع شود.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، با اشاره به اینکه مدیریت منابع مالی ادارات باید در راس امور باشد، گفت: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تلاش خواهد کرد تا نسبت به گذشته چابک‌تر عمل کند.

وی تعامل با دیگر دستگاه ها را از اولویت‌های این سازمان خواند و گفت: یک مدیر مدبر باید بتواند با برنامه عمل کرده و شاخص‌ها و خواسته‌های مردم را دنبال و پیگیری کند.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان ادامه داد: تبدیل وضعیت کارمندان غیررسمی در دستگاه ها و کسب مجوز و تعیین تکلیف اسناد خزانه اسلامی دستگاه‌ها پیش از پایان امسال باید مورد توجه باشد.

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان هم با اشاره به اینکه تا به امروز ۵۷ جلسه اقتصاد مقاومتی و ۴۳ جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برگزار شده است، گفت: نظام آماری استان بر اساس سیستم فرابر بهبود یافته است.

شهرام طهماسبی ادامه داد: روش بودجه‌ریزی افزایشی در استان به بودجه‌ریزی عملکردی تغییر یافته و سند آمایش سرزمینی استان به همراه اسناد SDI نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه بدهی استان به پیمانکاران به نصف کاهش یافته است، گفت: اعمال و یا تقسیط بدهی قبلی واحدهای تولیدی و صنعتی، اعطای تسهیلات جدید به واحدها، بخشودگی مالیاتی و تامین‌اجتماعی و … از جمله مشکلاتی است که عارضه‌یابی دقیقی در مورد آن‌ها انجام نشده است.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شهرام طهماسبی، رئیس اسبق سازمان، رامین میرزایی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز