خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

آموزش و مشارکت مردم بهترین راه کنترل بیماری هاست

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۲۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه«حضور مردم در پیشگیری و مقابله با بیماری‌ها نیاز به آموزش و اطلاع رسانی دارد» تاکید کرد که دانشگاه علوم پزشکی باید هدایت گر نگرانی مردم درباره ویروس کرونا باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ویژه با فرمانداران استان که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حضور داشت، گفت: وزارت بهداشت در کشور و دانشگاه علوم پزشکی در استان متولی مقابله با کرونا ویروس است و تمامی دستگاهها باید با این دانشگاه همراهی و همکاری داشته باشند.

وی حضور و مشارکت مردم را بهترین وموثرترین روش برای مقابله با این بیماری دانست و تاکید کرد: همراهی مردم نیاز به آموزش دارد و دانشگاه علوم پزشکی باید هدایت گر نگرانی مردم باشد و نکات بهداشتی را گوشزد کندو در این کار از ظرفیت تمام رسانه ها بهره بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تجربه زلزله سرپل ذهاب و پیشگیری از بروز مسائل بهداشتی را الگوی مناسبی برای مقابله با کرونا در استان دانست و گفت: در زلزله سرپل ذهاب علیرغم امکان بروز مسایل تهدیدکننده بهداشتی، با برنامه‌ریزی و آموزش مردم، شرایط بهداشتی منطقه بهتر از قبل زلزله شد.

الهی تبار افزود: باید به طور گسترده و بصورت کافی به مردم بگویند که چه باید کنند و فرمانداران برای آگاهی بخشی از تمام ظرفیت ها استفاده کنند تا مواجهه با این ویروس به یک معرفت عمومی تبدیل شود.

معاون استاندار با بیان اینکه مقرر شده  تعطیلی مدارس و دانشگاهها با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی استان صورت بگیرد افزود: در ارتباط با مرزها آموزش مرزنشین‌ها بسیار مهم است و حتما این مناطق از سوی دانشگاه علوم پزشکی بطور ویژه توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز