خبرگزاری کار ایران

امید فر خبرداد:

آذربایجان شرقی از سه‌شنبه میزبان سامانه جدید بارشی/ برف و باران استان را فرامی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۳۷

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز سه شنبه با ورود سامانه جدید بارشی، بارش برف و باران استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امیدفر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این سامانه بارشی کلیه نواحی به ویژه جنوب استان را دربر می گیرد و فعالیت آن تا اوایل روز چهارشنبه ادامه داشته و موجب مه گرفتگی و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید در سطح استان می شود.

وی اظهار داشت: در پی نفوذ این سامانه احتمال آبگرفتی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها، کاهش دید و اختلال در تردد خودروها در راه های ارتباطی به ویژه گردنه ها و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی به مسافران و رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در کنار رعایت نکات ایمنی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

امیدفر، خواستار انجام اقدامات به موقع در خصوص برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی، مدیریت در توزیع و مصرف حامل های انرژی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی شد.

وی گفت: در زمان کنونی کلیبر با ۱۱ درجه بالای صفر و هشترود با یک درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان بوده و دمای تبریز ۶ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز