خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد بحران اصفهان خبر داد:

تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۷۳۲

رئیس ستاد بحران اصفهان خبر از تعطیلی مدارس این شهر به دلیل شیوع کرنا در تمام مقاطع تحصیلی داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در آخرین دقایق روز شنبه سوم اسفندماه منصور شیشه فروش اعلام کرد: بنا به اعلام پزشکان و پراکندگی ویروس کرونا در استان اصفهان، روز یکشنبه 4 اسفند تمام مقاطع تحصیلی نواحی 6 گانه تعطیل است.

این در حالی است که اکثر خانواده ها تا پیش از اعلام این خبر، نسبت به بی تفاوتی آموزش و پرورش و نهادهای ذیربط در خصوص شرایط ویژه کشور و استان نسبت به ویروس کرونا گلایه داشتند.

برخی از والدین تصمیم گرفته بودند که خودشان مانع رفتن فرزندانشان به مدرسه بشوند. برخی شرایط را آنقدر بحرانی ندیده بودند که بخاطرش فرزندشان را به مدرسه نفرستند. 

از سوی دیگر برخی از انجمن های اولیا و مربیان مدارسی مثل پرسش در جلسات درونی خود اقدام به تعطیلی یک هفته ای مدرسه کردند. 

تعطیلی ها به اینجا ختم نشد و در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در بیانیه‌ای کلیه مراکز آموزشی وابسته به این سازمان را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرده است، دست به دست چرخید.

تا روز چهارشنبه تمام مسئولان خبر از صحت و سلامت کشور می دادند که کرونا به ایران نرسیده و به ناگاه سی ام بهمن ماه مرگ دونفر در قم تیتر اول اخبار کشور می شود و زیر نویس خبری شبکه خبر رنگ دیگری پیدا می کند.

حالا آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران قابل رویت است، اما دیرتر از آنی است که مردم بخواهند اعتماد کنند.

با این حال تا اطلاع ثانوی دلهره و استرس بر ما حکمفرما است و در سردرگمی ژرفی برای حضور در جامعه و یا عدم حضور مان به سر می بریم!!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز