خبرگزاری کار ایران

با پایان شمارش آراء؛

نتایج اولیه انتخابات در استان کرمانشاه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۹۶

بر اساس اعلام برخی از حوزه های انتخابیه نتایج اولیه انتخابات در استان کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در استان کرمانشاه تاکنون و بر اساس اعلام برخی از حوزه‌های انتخابیه که کار شمارش آراء در آنها به اتمام رسیده نتایج آراء به شرح زیر است:

در حوزه اورامانات شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، «آرش زره تن لهونی» از ساعات ابتدایی شمارش آراء با اختلاف چشمگیری هوادارانش جشن پیروزی برپا کردند.

اما رقابت در شرق استان و در حوزه انتخابیه رقابت در کنگاور هرسین صحنه و دینور کمی نفسگیر و البته تنگاتنگ بود و در این حوزه علی رضایی توانست با اختلافی نه چندان چشمگیر از سایر رقبا پیشی بگیرد و با طیب خاطر به بهارستان چشم بدوزد.

و اما سنقر و کلیایی دیگر شهرستان شرقی استان که تنها شهرستان تک نماینده استان نیز هست؛ «حسینی کیا» با اختلاف 512 رای توانست از رقیب خود پیشی بگیرد و همچنان به عنوان نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی باقی بماند.

اما در آنسوی استان و در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو، هم مجتبی  بخشی پور و علی صابری برای رقابتی دیگر در دور دوم باید خود را آماده کنند.

در سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب شهریار حیدری هم با فاصله‌ای اندک از رقبایش به عنوان سومین نماینده استان کرمانشاه انتخاب و راهی صحن بهارستان می‌شود.

در حوزه انتخابیه کرمانشاه که بزرگترین حوزه هم هست  پس از شمارش آراء، «عبدالرضا مصری» و «محمد رشیدی» به مجلس راه یافتند و « سلمان محمدی» و «ابراهیم عزیزی» به مرحله دوم راه پیدا کردند.

آرا کاندیداها با رای بالا در حوزه انتخابیه کرمانشاه به شرح زیر است:

«عبدالرضا مصری» 95 هزار و 61 رای

«محمد رشیدی» 57 هزار و 170 رای

«سلمان محمدی» 40 هزار 157 رای

«ابراهیم عزیزی» 39 هزار و 495 رای

«جهانبخش امینی» 33 هزار و 20 رای

«محمد کرمی راد» 23 هزار و 680 رای

«سیدقاسم جاسمی» 18 هزار و 998 رای

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز