خبرگزاری کار ایران

حبیبی خبر داد:

پایان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۲۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مهلت زمان رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در سه حوزه انتخابیه استان قزوین ساعت ۲۳ امشب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی شامگاه جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران، افزود: فرآیند رای‌گیری در حوزه انتخابیه تاکستان ساعت ۲۱ و در حوزه بوئین زهرا و آوج ساعت ۲۲ به پایان رسیده بود.

وی ضمن تقدیر از مردم عزیز و بزرگ منش استان که امروز حماسه آفریدند و یکبار دیگر دشمن را ناامید کردند،  افزود:مردم استان باری دیگر خوش درخشیدند و به ندای مقام معظم رهبری برای ناامید کردن دشمنان لبیک گفتند.

حبیبی با بیان اینکه مسئولان باید قدرشناس این مردم موقعیت شناس باشند، افزود: از عوامل دخیل در انتخابات از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و محافظان صندوق که ۲۰ هزار نفر بودند و این کار بزرگ را در اقصا نقاط استان به خوبی مدیریت کردند تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از فرمانداران و بخشداران که متولی اصلی انتخابات بودند و هیات‌های نظارت که همراهی خوبی با فرمانداران و  بخشداران در انتخابات داشتند نیز بسیار ممنون هستیم.

معاون استاندار افزود: از اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها که بستر امنیت را که از شاخصه‌های اصلی انتخابات بود فراهم کردند نیز سپاسگزاری می‌کنیم.

حبیبی گفت: ساعت ۲۳ امشب آخرین مهلت رای گیری در استان از سوی ستاد انتخابات استان اعلام شد که به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود ولی از فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان درخواست می‌کنیم افراد پشت درب را به داخل هدایت کرده و رای آنها را دریافت کنند.

وی ادامه داد: از صدا و سیما، اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها به صورت ویژه سپاسگزاری می‌کنیم که از ابتدای شروع انتخابات در اردیبهشت ماه تا پایان زمان انتخابات با ستاد همراه بودند و با اطلاع رسانی خود نقش موثری در ایجاد شور انتخاباتی در استان ایفا کردند.

وی افزود: کلیه مدارس استان فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل است چون بخشی از عوامل اجرایی از فرهنگیان هستند و کار شمارش آرا و اعلام نتایج ممکن است در برخی حوزه‌ها تا فردا شب طول بکشد.

وی گفت: از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها درخواست داریم از اعلام نتایج مقطعی و موردی که مورد تایید نیست و صحت آن تایید نمی‌شود پرهیز کنند چون در جامعه ایجاد فضایی تشنج و دردسر خواهد کرد.

حبیبی ادامه داد:مردم باید نتایج انتخابات را فقط از زبان ستاد انتخابات بشنوند چون نتایج انتخابات در اولین زمان پایان شمارش آرا سریعا اعلام خواهد شد.

وی افزود: مدیران کانال‌ها و فضای مجازی که به صورت مقطعی و غیررسمی نتایج انتخابات را اعلام می‌کنند باید اطلاع داشته باشند که این عمل جرم است و با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز