خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان:

گران فروشی بیشترین عامل تخلف پرونده های صنفی در قزوین است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۷۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با بررسی های صورت گرفته و ورودی پرونده های صنفی به تعزیرات حکومتی استان بیشترین دلیل تخلف این پرونده ها گران فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: امسال تعداد ۷۳۰۷ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۴۸۸ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۲۵۵ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: بیشترین تخلفات در بخش صنفی استان مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور و ارائه فاکتور و کم فروشی است.

محمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات در حوزه قاچاق کالا و ارز مربوط به ماینر و سوخت بوده و پس از آن سیگار قرار دارد.

وی یادآور شد: مبلغ ریالی محکومیت متخلفین تا پایان آذرماه امسال بیش از ۷۱۱ میلیارد و۴۲۰ میلیون ریال بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در اجرای تمهیدات لازم به منظور دسترسی آسان شهروندان به اداره تعزیرات حکومتی واحد شهرستان آبیک با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به حجم پرونده‌های این حوزه در ایام دهه مبارک فجر افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی آبیک در این اداره شهرستانی رسیدگی و اجرا می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ضمن اشاره به استمرار گشت‌های مشترک سیار این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی ذی ربط در خصوص کالاهای اساسی، نسبت به هرگونه تخلف صنفی در حوزه صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی هشدار داد و تصریح کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات در محکمه است و با توجه به شرایط حاضر در بحث نظارت‌ها ورود می‌کنیم و به شکایات با فوریت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز