خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۶۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ، از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال از ۱۷ تا ۲۳ اسفند ماه در محل نمایشگاه دائمی کاسپین خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر فغفوری، در جمع خبرنگاران از اتخاذ تدابیر لازم به منظور تشدید نظارت ها ، تامین میوه شب عید و اقلام اساسی و تنظیم بازار خبر داد و گفت: براساس جلساتی که توسط کمیته راهبردی انجام شده است، مقرر شد پرتقال و سیب مورد نیاز استان از استان های مازندران و ارومیه توسط اتحادیه باغداران خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شود.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به اینکه کیفیت مطلوب میوه های دپو شده در زنجان خاطرنشان کرد: تمام اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به میزان کافی ذخیره سازی شده و موجود است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی از برگزاری  نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال از 17 تا 23 اسفند ماه در محل نمایشگاه دائمی کاسپین خبر داد و گفت: اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایان سال با قیمت  و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه غرفه های این نمایشگاه با کمترین هزینه در اختیار صنوف قرار گرفته است، تصریح کرد: اقلام زیر نظر بازرسین به نحو احسن عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین از اجرای طرح تشدید بازرسی در استان از اسفند ماه تا پایان فروردین ماه با حضور بازرسان خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف احتمالی ، افزایش قیمت و احتکار برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز