خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علمی و کاربردی زنجان خبرداد:

عدم استقبال از طرح سرباز مهارت در استان/ رایزنی‌ها برای اجرای دوباره طرح ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۷۳۷

معاون دانشگاه علمی و کاربردی زنجان با اشاره به اجرای طرح سرباز مهارت در زنجان، گفت: استقبالی در زنجان برای طرح سرباز مهارت وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، لیلا ناصریان ، با اشاره به اجرای طرح سرباز مهارت دانشگاه علمی  کاربردی، اظهار کرد: طرح سرباز مهارت یک قرارداد سه‌جانبه بین دانشگاه علمی و کاربردی، فنی و حرفه‌ای و نیروهای مسلح است.

 معاون دانشگاه علمی و کاربردی زنجان، با بیان اینکه دوره‌هایی برای اجرای طرح سرباز مهارت در نظر گرفته‌ شده، اضافه کرد: دوره‌های کوتاه‌مدت مختلفی از طرف دانشگاه علمی و کاربردی در نظر گرفته‌شده است که برای سربازان در حین خدمت برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزیر علوم و نیروی‌های مسلح در سال 96، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه علمی کاربردی مهارت‌آموزی است و تلاش داریم که برای هر طیفی این امر را محقق کنیم.

 به گفته ناصریان ، با توجه به رسالت دانشگاه علمی و کاربردی هر دستگاه و مجموعه‌ای بخواهد در هر زمینه‌ای مهارت کسب کند، ما آمادگی برگزاری دوره‌های موردنیاز را داریم.

ناصریان، همچنین  با بیان اینکه قرار است نیروی‌های مسلح نیازسنجی آموزشی انجام دهد و نیازهای مهارتی موردنیاز خود را احصا کند و به ما ارائه دهد، افزود: ما نیازهای مهارتی نیروهای مسلح را در قالب آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز همراه با اعطای مدارک می‌توانیم برگزار کنیم.

معاون دانشگاه علمی و کاربردی زنجان، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه استقبالی از طرف نیروهای مسلح برای طرح سرباز مهارت در زنجان نیست و فعلا طرح سرباز مهارت در زنجان برگزار نمی‌شود، ادامه داد: رایزنی‌ها برای اجرای طرح سرباز مهارت در زنجان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز